تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ قطعی ششمین قربانی جنایت خونین در اراک+آخرین جزئیات

سردار کیومرث عزیزی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده جنایت خونین در اراک اظهار داشت: ساعتی پیش یکی از مجروحان حادثه تیراندازی امروز که اعلام شده باتلاش پزشکان به زندگی بازگشته و احیا شده به سبب شدت جراحات وارده در بیمارستان ولیعصر این شهر جان باخت.

وی افزود: صبح امروز گزارشی از تیراندازی‌هایی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که با حضور مأموران انتظامی مشخص شد 2 فرد مسلح وارد 2 منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به‌سمت ساکنان کرده‌اند که تاکنون 6 نفر کشته و 3 نفر زخمی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: به دنبال این جنایت کار شناسایی و دستگیری قاتلان آغاز شد که در نتیجه آن، یکی از قاتلان و نیز یک متهم که اقدام به همکاری با آنها کرده بود دستگیر شده و کار بازجویی از آنها در حال انجام است.

وی بیان کرد: پس از این و با هماهنگی انجام گرفته با مراجع ذی‌صلاح قضایی نیز از ظهر امروز تصویر قاتل فراری در اختیار رسانه‌ها برای شناسایی مردمی وی قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ قطعی ششمین قربانی جنایت خونین در اراک+آخرین جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..