تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید و مضرات کره بادام زمینی

زمانی که صحبت از مقایسه می شود، کره بادام زمینی ، یکی از کره های محبوب است. ما عاشق حالت خامه ای آن هستیم که با ژله یا میوه صرف می شود. وقتی بچه بودیم، قسمتی از میان وعده ما بود ولی زمانی که بزرگتر شدیم، کم کم از برنامه غذایی ما حذف شد، چرا که فکر می کردیم سالم نیست. به هرحال، فواید و خواص آن را نادیده نگیرید. در حقیقت، خوردن کره بادام زمینی، بسیار پر خاصیت است.

اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، مطالب زیر را مطالعه کنید: سرشار از مواد مفید

اگر نیاز به غذای سالم دارید، کره بادام زمینی مشکل گشای شماست. حاوی آنتی اکسیدانهایی همانند ویتامین ای، منیزیم، پتاسیم و ویتامین ب۶ است. براساس مطالعات، خوردن بادام زمینی می تواند میزان خطر حمله قلبی و سایر مشکلات قلبی را برطرف کند. همچنین گزارش داده اند که مصرف ۲قاشق چای خوری کره بادام زمینی در روز، می تواند خطر زیاد شدن دیابت را تا ۳۰% کاهش دهد. همچنین به ساختن استخوان ها و تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کند.

کره بادام زمینی حاوی چربی مفید است

این کره، حاوی مقدار زیادی از چربی اشباع نشده مفید است. چربی اشباع نشده، به کاهش سایز کمر نیز کمک می کند. پس اگر به دنبال یک شکم صاف هستید، کره بادام زمینی را در وعده غذایی خود قرار دهید.

به شما در کاهش وزن کمک می کند

بعضی ها، کره بادام زمینی را غذای رژیمی می نامند. این نام گذاری به خاطر آن است که این کره حاوی ۱۸۰ تا ۲۱۰ کالری در هر وعده است. همچنین سرشار از فیبر و پروتئین است که شما را برای مدت طولانی، سیر نگه می دارد.

البته، تمام کره های بادام زمینی سالم نیستند ( بستگی به طرز تهیه آنها دارد) ولی شما می توانید نوع سالم آن را تهیه کنید. پس اگر می خواهید کره بادام زمینی انتخاب کنید، ابتدا این موارد را در نظر بگیرید.
ابتدا، کره بادام زمینی را انتخاب کنید که از بادام زمینی سالم درست شده باشد. فقط کره های بادام زمینی سالم را از فروشگاه خریداری کنید. این روش، چربی مضر جذب شده را به حداقل می رساند، که این چربی در مواد اولیه مصنوعی وجود دارد و برای طعم دادن به آن افزوده می شوند. کره بادام زمینی انتخاب کنید که شکر کمی داشته باشد. شکر بیشتر، به این معنی است که آن محصول، تجاری است ولی مصرف آن برای آشپزی زیاد موردی ندارد. به هرحال، کره ای را انتخاب کنید که شکر کمتری دارد. ماده سدیم نیز مهم است؛ هر چه سدیم کمتر باشد، سالم تر است. به خاطر داشته باشید که کره بادام زمینی باید طعم طبیعی داشته باشد. بادام زمینی که سدیم زیاد دارد، طعم بادام زمینیش پنهان می ماند. پس اگر خواستید کره بادام زمینی بخرید، باید بادام زمینیش سالم باشد، سدیم و شکرش نیز، کم باشد.

الان دیگر می دانید، کره بادام زمینی چه فوایدی برای شما دارد، بروید و آن را جزو برنامه غذایی خود قرار دهید. این کره، سرشار از مواد مغذی و ویتامین مورد نیاز شما است. از آن لذت ببرید و به وعده بعدی خود نیز اضافه اش کنید.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید و مضرات کره بادام زمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..