تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوش والیبال ایران راهی بیمارستان شد

کد خبر: ۴۵۹۵۱۰

۸۲۵  بازدید

ملی‌پوش والیبال ایران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در جریان برخورد با هم‌تیمی خود دچار مصدومیت شد و توسط تیم پزشکی راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری فارس: تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری تبریز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک در ست دوم به پایان رسید.


در ست دوم این دیدار امیر غفور بازیکن ملی‌پوش پیکان از ناحیه سر مصدوم شد و با برانکارد از زمین خارج کردند و به سرعت توسط تیم پزشکی راهی بیمارستان شد.

این اتفاق در شرایطی برای غفور رخ داد که او هنگام دفاع کردن توپ بود که دست هم‌تیمی‌اش سهواً به سر او برخورد کرد و دچار مصدومیت شد.

ملی پوش والیبال ایران راهی بیمارستان شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوش والیبال ایران راهی بیمارستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..