تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند فحشا و قاچاق دارو در مجتمع ۱۲ واحدی شمال تهران/ چرا فرزندان هاشمی طلبه نشدند؟/ چگونه عسل طبیعی از صنعتی را تشخیص دهیم؟

در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید.

انهدام باند فحشا و قاچاق دارو در مجتمع ۱۲ واحدی شمال تهران/ چرا فرزندان هاشمی طلبه نشدند؟/ چگونه عسل طبیعی از صنعتی را تشخیص دهیم؟در این بسته خبری گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید. «همیشه باور دارم که آرات محبوب ترین فرد در دنیا خواهد شد. من با این تخیل می‌خوابم و به این امید بیدار می‌شوم و یک روز بهتر را با آرات شروع می‌کنم.»

باند فحشا و قاچاق دارو در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در شمال تهران شناسایی و منهدم شد.

در پی انتشار خبری مبنی بر قتل محمود طالبی ملقب به شاه مازندران در زندان، دادستان بابل این خبر را تکذیب کرد.

«دلم می‌خواست یکی از بچه‌هایم طلبه شود. اما آنها انتخاب نکردند و من هم نگفتم حتماً بروید طلبه شوید‌. معمولاً روحانیون معروف یکی از بچه‌هایشان را طلبه می‌کنند تا وارث آنها در آن بخش باشند. من به خودشان واگذار کردم.»

زن جوان ونزوئلائی هنگامیکه قصد داشت شوهر خود را درون چمدانی صورتی رنگ از زندان فراری دهد بازداشت شد.

محققان کشور موفق به ساخت کیت عسل شدند تا مصرف کنندگان بتوانند عسل طبیعی از صنعتی را با کمترین هزینه تشخیص دهند.

موزه ریاست‌ جمهوری رفسنجان مربوط به هدایای دوران ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی است که شامل غرفه شهدای رفسنجان، غرفه رفسنجان‌شناسی و آثار فرهنگی و اسناد مربوط به دوران ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است که در باغی مصفا واقع‌ شده است.

خوش و بش فرمانده سپاه قدس با حجت الاسلام شهرستانی از حاشیه‌های مراسم ترحیم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بود.

در بازار کارِ کنونی، هستند کسانی که میزان حقوقی که دریافت می‌کنند، از اجاره یک‌ ماه مسکن کمتر است.

چند سالی است پای آلودگی هوا به مدارس نیز باز شده و امسال مدارس تهران در مقاطع تحصیلی مختلف در روزهای زیادی از آبان ماه و دی ماه تعطیل شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند فحشا و قاچاق دارو در مجتمع ۱۲ واحدی شمال تهران/ چرا فرزندان هاشمی طلبه نشدند؟/ چگونه عسل طبیعی از صنعتی را تشخیص دهیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..