تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیسای جامع سنت مارک زیبایی بی نظیر در ایتالیا+تصاویر

تاریخ نشر : چهارشنبه 22 دی 1395 مشاهده : 8 سایر اخبار گردشگری RSS

کلیسای جامع سنت مارک یک کلیسای جامع در شهر ونیز، شمال ایتالیا است

کلیسای جامع سنت مارک

کلیسای جامع سنت مارک یک کلیسای جامع در شهر ونیز، شمال ایتالیا است.که مشهورترین کلیسای شهر ونیز و مثال بارزی از معماری بیزانسی است.

 کلیسای جامع سنت مارک زیبایی بی نظیر در ایتالیا

 این تنها کلیسای جامع شهر ونیز از سال ۱۸۰۷ است. این کلیسا دفتر کار اسقف اعظم ونیز نیز هست. فضای داخلی کلیسا همانند پلانش، اساساً بیزانسی است هر چند مقیاس ژوستی نین و سکته های ناشی از بندهای گنبددار آن تا اندازه ای جزئی در اث عناصر رومانسک غربی دگرگون شده اند. یکی از ویژگی های بارز ساختمان روش تامین روشنایی و سلسله موزائیک های روایتی آن، تماماً بیزانسی است.

کلیسای جامع سنت مارک زیبایی بی نظیر در ایتالیا

همگردی

اخبار مرتبط: 

کلیسا و صومعه سائو فرانسیسکو در برزیل+تصاویر

کلیسای جامع سیه نا در ایتالیا+عکس

کلیسای جامع سنت پاول انگلستان+تصاویر

کلیسای جامع بانوی ما در بلژیک+ تصاویر

کلیسای جامع طاطاووس , کلیسای بزرگ یا سیاه؟؟ +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیسای جامع سنت مارک زیبایی بی نظیر در ایتالیا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..