تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر; بهترین ساعت هشمند برای سفرهای آنلاین+تصاویر

تاریخ نشر : چهارشنبه 22 دی 1395 مشاهده : 7 سایر اخبار گردشگری RSS

در این مطلب از ابزار سفر به معرفی یک ساعت هوشمند ویژه به نام امیزفیت پیس (Amazfit Pace) می‌پردازیم.

ابزار سفر ساعت هوشمند امیزفیت پیس

امیزفیت پیس (Amazfit Pace) یک ساعت هوشمند GPSدار با شارژدهی بالای ۵ روز است. این ساعت، به طور قطع، یکی از مطلوب‌ترین گزینه‌های پیش رو برای کنترل و پیگیری فعالیت‌های ورزشی است.در این مطلب از ابزار سفر به معرفی یک ساعت هوشمند ویژه به نام امیزفیت پیس  (Amazfit Pace) می‌پردازیم. شاید بتوان این ساعت را یکی از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین‌های نوع خود از زمان عرضه ساعت‌های هوشمند به بازار تاکنون دانست.

ابزار سفر; بهترین ساعت هشمند برای سفرهای آنلاین

این ساعت قابلیت ذخیره نامحدود موزیک، کنترل هوشمند وضعیت شما در حین پیاده‌روی و نرمش‌های طولانی را، بدون نیاز به حمل تلفن همراه دارد. همچنین، تنها با بستن این ساعت روی مچ می‌توانید تعداد گام‌ها، مسافت طی شده، مدت زمان سپری شده، شدت ضربان قلب و بسیاری دیگر را به‌راحتی چک کنید.

ابزار سفر; بهترین ساعت هشمند برای سفرهای آنلاین

تمام اطلاعات مربوط به وضعیت شما به اپلیکیشن Strava سینک خواهد شد. به علاوه، نوتیفیکیشن‌هایی مربوط به تماس‌های بی‌پاسخ، ایمیل، پیامک و برنامه‌های تلفن همراهتان را بر روی امیزفیت دریافت خواهید کرد.

کجارو

اخبار مرتبط:

ابزار سفر , دوربین فیلمبرداری اکشن مسافرتی+تصاویر

ابزار مورد نیاز برای راحت سفر کردن در دنیای دیجیتال

ابزار سفر: کتاب‌خوانی برای مسافران +تصاویر

ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود هم همراه+تصاویر

ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر; بهترین ساعت هشمند برای سفرهای آنلاین+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..