تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصویر عامل تیراندازی مرگ بار در اراک! + تصاویر

تاریخ نشر : چهارشنبه 22 دی 1395 مشاهده : 491 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

پليس با انتشار عكس قاتل فراري "عباس صحرايي"، از مردم خواست در صورت هر گونه اطلاع از مخفيگاه وي مراتب را به پليس گزارش كنند.

عامل تيراندازي مرگبار در اراک را شناسايي كنيد

 پليس با انتشار عكس قاتل فراري "عباس صحرايي"، از مردم خواست در صورت هر گونه اطلاع از مخفيگاه وي مراتب را به پليس گزارش كنند.

سرهنگ "محمود خلجي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: برابر هماهنگي هاي  انجام شده با مرجع قضايي مجوز انتشار عکس قاتل فراري به نام «عباس صحرايي» صادر شده است.
 
وي با درخواست از شهروندان در خصوص شناسايي وي افزود: در صورت هر گونه اطلاع از مخفيگاه قاتل مراتب از طريق تلفن 110 به پليس اعلام شود.
 
گفتني است، صبح امروز در حادثه تير اندازي در شهر اراك 5 نفر كشته و 4 نفر مجروح شدند كه دو نفر در تحقيقات پليس دستگير و قاتل  "عباس صحرايي" از صحنه قتل متواري شده است.

انتشار تصویر عامل تیراندازی مرگ بار در اراک

پايگاه خبري پليس

اخبار مرتبط:

صحنه تیراندازی مرگبار امروز در اراک|حداقل ۶ نفر کشته شدند+ تصاویر

دستگیری یکی از عاملان جنایت هولناک امروز در اراک ! + عکس

تیراندازی مرگبار در اراک 5 کشته برجای گذاشت!

تیراندازی مرگبار به خاطر چند کیلو میوه در دزفول! + تصاویر

تیراندازی مرگبار به پسرعمو در برازجان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصویر عامل تیراندازی مرگ بار در اراک! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..