تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره قرآنی خانواده کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سلمانی بعد از ظهر چهارشنبه در کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی خانواده کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت سبک زندگی قرآنی طی دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره  در بخش های حفظ، ترتیل و مفاهیم سوره حجرات و کتاب سبک زندگی قرآنی برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: در این طرح نیز از ۴۰ نفر از حافظان قرآن کریم کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی و خانواده آن ها تجلیل می شود.

سلمانی با بیان اینکه رویکرد ویژه برنامه های دهه فجر سبک زندگی قرآنی خواهد بود، عنوان داشت: در همین راستا گفتمان های دینی با موضوع سبک زندگی قرآنی برگزار می شود.

تجلیل از فعالان برتر قرآنی

وی، برگزاری محافل قرآنی را یکی دیگر از برنامه های سازمان تبلیغات در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: برنامه محوری محفل قرآنی با حضور قاریان بین المللی و رسانه ملی برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تجلیل از فعالان برتر قرآنی سال گذشته یکی دیگر از برنامه های دهه فجر خواهد بود، بیان داشت: برگزاری کرسی تلاون قرآن در برخی شهرستان هاف جلسات اخلاق قرآنی توسط برخی موسسات از جمله برنامه های این دهه است.

سلمانی، دیدار جامعه قرآنی با نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس شورای اسلامی، آغاز به کار مجمع خیرین قرآنی در استان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط جامعه قرانی، دیدار با خانواده شهدا قرآنی، برگزاری مسابقات قرانی متنوع در سطح استان، اجرای برنامه ختم قران بیاد امام و شهدا با همکاری مراکز قرآنی، توزیع کتاب با موضوع سبک زندگی قرآنی، توزیع قرآن در بین محافل و مراکز قرآنی و برگزاری نمایشگاه محصولات قرآنی و فرهنگی در برخی از شهرستان ها را در دیگر برنامه های این دهه برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره قرآنی خانواده کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..