تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری در حوزه درمان کاری با ارزش و لازم است

هدایت الله جمالی پور: سرمایه گذاری در حوزه درمان توسط مجمع خیرین سلامت کشور و سرمایه گذاران ، کاری با ارزش و لازم است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در اولین همایش نقش روحانیت در توسعه سلامت و بزرگداشت آیت الله سید رضا فیروزآبادی که با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع)، حاجی میراسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران،  صفوی شهردار منطقه۲۰ تهران، نیری مدیر مجمع خیرین سلامت کشور و جمعی دیگر از مسؤولان همزمان با سالروز درگذشت آیت‌الله فیروزآبادی در مسجد فیروزآبادی شهرری برگزار شد اظهار داشت: خدمت ، تلاش و سرمایه گذاری در حوزه درمان کار بسیار باارزش و بزرگی است که دعای خیر مردم را در پی خواهد داشت.
جمالی پور در ادامه با بیان اینکه آیت الله فیروزآبادی بخاطر خدمات فروانان و کارهای بزرگی که انجام داد همیشه زنده است، گفت: هرکس که در راه حل مشکلات مردم قدم بردارد مورد عنایت و تکریم مردم خواهد بود.
وی در ادامه افزود: در این سه سال عمر دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات مالی در حوزه درمان قدمهای خوب و بسیار بزرگ و خدمات شایسته ای در ری برداشته شده است.
وی گفت: بسیاری از اعتبارات که در خدمت فرمانداری بود در مسیر درمان و بروز رسانی بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر هزینه شد.
فرماندار ری در ادامه اذعان داشت: در بخش روستایی نیز کمک های خوبی در جهت ارتقاء درمان مردم زحمتکش روستا شد.
جمالی پور تصریح کرد: اجرای طرح سلامت در کشور در جهت کاهش آلام مردم بسیار کار ارزنده ای است
وی در پایان گفت: مجمع خیرین سلامت با بسیج ظرفیت های علاقه مند به کمک در حوزه درمان ، قدم های بزرگی را خواهد برداشت.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری در حوزه درمان کاری با ارزش و لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..