تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سم زُدایی از بدن با پیاز

احتمالا مثل خیلی ها پوست کندن پیاز شما را به گریه می اندازد ولی حتما نمی دانید که خواص بی نظیرش می تواند شما را خوشحال کند. بسیاری از افراد به دلیل طعم و بوی ناخوشایند پیاز از خوردن آن امتناع می کنند. شما هم اگر از طرفداران خوردن پیاز نیستید راه های اضافه کردن طعم و عطر به آن را بیاموزید تا بیشتر آن را بخورید.

ارتباط پیاز با اعصاب کف پا

از جمله خواص شگفت انگیز پیاز دفع حشرات، خارج کردن جسم خارجی از زخم، نظافت ظروف، میکروب زدایی و دفع سموم از بدن است. در ضمن برای مبارزه با سردرد و علائم شبیه سرماخوردگی از مصرف آن غافل نشوید. با قرار دادن یک حلقه پیاز در جوراب خود یکی از بهترین دستورهای طب باستانی چین را اجرا کرده اید. طبق این طب هزاران رشته عصبی و پایگاه عصبی کوچک در کف پا وجود دارد. این اعصاب قسمت انتهایی اعصاب تمام اندام های داخلی بدن هستند. با قرار دادن یک حلقه از آن شما خواص ضد باکتری و ضد ویروسی قوی را از طریق این اعصاب به آن ها می رسانید. با این کار تمام مواد سمی را از بدن خود خارج می کنید.

خواص پیاز

پیاز یک سم زدا با ترکیبات سولفوریک است. این ترکیبات وظیفه پراکنده کردن یک بوی قوی را از خود دارند و کمک می کنند تا سموم ناخواسته ای که وارد اعضای بدن به خصوص کبد شده اند از بین بروند.

پیاز می تواند بوی بد پا را با خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی خود از بین ببرد. همچنین می تواند با منتشر کردن اسید فسفریک در جریان خون و رگ ها یک عمل ضد عفونی قوی انجام دهد.

با توجه به خواص ضد باکتری و ضد ویروسی آن سیستم ایمنی بدن شما در برابر عفونت و التهاب مقاوم تر می شود. شما با قرار دادن یک عدد پیاز پوست کنده در اتاق خود می توانید هوای اتاق را از سموم و مواد شیمیایی یا هر گونه آلودگی پاک کنید.

استفاده از پیاز درخانه

یک عدد پیاز قرمز یا سفید را پوست بگیرید. آن را به صورت مسطح برش بزنید. یک قطعه از این برش را در کف پای خود قرار داده و جوراب بپوشید. اجازه دهید این قطعه پیاز شب تا صبح در جوراب شما بماند. صبح آن را دور بیاندازید.

زمانی که شما در خواب هستید خواص شفا بخش پیاز در پوست شما نفوذ پیدا می کند و تمام سموم را نابود می کند. با استفاده از این روش بوی ناخوشایند آن نیز شما را آزار نمی دهد، چرا که زمانی که در خواب هستید پیاز تمام سم زدایی را انجام می دهد و شما هرگز اذیت نخواهید شد.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سم زُدایی از بدن با پیاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..