تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت چهارمین زورخانه شهرستان قاینات آغاز شد

محسن قطبی روز چهارشنبه افزود: این پروژه خیری در زمینی به مساحت 300 متر مربع و در مدت یک سال در شهر خضری مرکز بخش نیمبلوک قاینات ساخته خواهد شد.
وی اضافه کرد: اعتبار ساخت این زورخانه یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که با کمک خیرین و شهرداری و شورای اسلامی شهر خضری تامین می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان قاینات با اشاره به لزوم مشارکت خیرین در امور فرهنگی و ورزش جوانان تصریح کرد: کمک خیرین در ساخت و احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی باعث جذب جوانان به امور ورزشی شده که بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه را رفع می کند.
زورخانه شیرخدا شهر خضری دشت بیاض سومین سالن ورزشی خیرساز قاینات است که با مشارکت خیرین و اداره ورزش و جوانان ساخته خواهد شد که تاکنون عملیات ساخت دو زورخانه با مشارکت خیرین در « اسفشاد» و « آرین شهر» آغاز شده است.
شهرستان قاینات دارای سه بخش مرکزی،نیمبلوک و سده است که شهر قاین مرکز شهرستان در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218*2047*خبرنگار - محمد امین زرگر* انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت چهارمین زورخانه شهرستان قاینات آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..