تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری فردی که 850 میلیون ریال از 2 قالیباف راوری کلاهبرداری کرد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ هادی میرزایی افزود: در پی شکایت 2 نفر مبنی بر کلاهبرداری فردی که از طریق شبکه های اجتماعی در زمینه خرید و فروش قالی، محصولات کشاورزی و غیره فعالیت می کرد، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد کلاهبردار پس از تبلیغات گسترده در یکی از شبکه های اجتماعی و دادن قیمت مناسب به خریداران، بنا به درخواست فروشندگان قالی دستبافت به همراه 2 نفر از همدستانش وارد شهر راور می شود.
سرهنگ میرزایی ادامه داد: افراد مذکور در روز تعطیل با حضور در منزل فروشندگان که در زمینه بافت قالی فعالیت می کردند، اقدام به خرید 2 تخته قالی به ارزش 90 میلیون ریال از یک قالیباف و همچنین 2 تخته قالی نفیس دیگر به ارزش 760 میلیون ریال از فرد دیگری کرده و در قبال آن چکی به تاریخ 2 روز بعد ارائه دادند.
وی افزود: فروشندگان پس از مراجعه به بانک برای وصول چک، دریافتند که چک ارائه شده، مربوط به شخصی متوفی و به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به تلاش پلیس در شناسایی متهمان خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی فرد مورد نظر را در شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.
وی همچنین گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است و دستگیری همدستان وی در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرهنگ هادی میرزایی تصریح کرد: لازم است شهروندان قبل از انجام معاملات روزمره خود چک و وضعیت حساب فرد خریدار را از بانک مورد نظر استعلام کنند و فریب تبلیغات در فضای مجازی را نخورند و در صورت آگاهی از فعالیت افراد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس دهند.
** خبرنگار: نجمه حسنی **انتشاردهنده: مجید ملازاده
3029/1772

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری فردی که 850 میلیون ریال از 2 قالیباف راوری کلاهبرداری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..