تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سه گوشی اچ‌تی‌سی از سری اوشن ۲۰۱۷ را بخوانید

مشخصات سه گوشی اچ‌تی‌سی از سری اوشن ۲۰۱۷ را بخوانید

به گزارش خبرآنلاین، اچ تی سی قصد دارد امسال 3 گوشی بدون دکمه‌های فیزیکی با نام اوشن راهی بازار کند.

لودهنده معروف، ایوان بلس نوشت سه گوشی اوشن مستر(Ocean Master)، اوشن نوت (Ocean Note) و اوشن اسمارت یا یو پلی( Ocean Smart ) در نقشه راه 2017 اچ تی سی دیده می‌شود.

آنچه با نام اوشن نوت در این لیست دیده می‌شود نام دیگری به خود گرفته و موسوم به U Ultra شده است.

از سوی دیگر دیروز OnLeaks از یک گوشی دیگر به نام اچ تی سی Alpine نام برد که نام دیگرش HTC U Play بوده و نمایشگر 5.2 اینچی داشته و جک هدفون هم ندارد.

اچ تی سی نام «وان» را از روی گوشی خود برداشت و باعرضه اچ تی سی 10 سعی کرد سری جدید 2016 خود را بدون حشو و اضافه‌های نرم‌افزاری و با اندروید خالص و سریع راهی بازار کند و حالا همگان منتظر نام اچ تی سی 11 بودند که یکی از سه گوشی اوشن باید این نام را به‌عنوان پرچم‌دار 2017 به یَدَک کِشَد.

چندی پیش طراح معروف، Danelle Vermeulen طرح مفهومی از پرچم‌دار 2017 اچ تی سی نشان داد که دکمه‌های فیزیکی روی آن حذف‌شده و به‌جای آن دکمه‌های لمسی روی فریم اطراف گوشی مستقرشده است (Sense Touch UI) و به همین خاطر بسیاری معتقدند که اچ تی سی جدید با نوآوری منحصربه‌فرد قرار است یکی از گوشی‌های اوشن را بدین‌صورت بسازد.

اما کاربران از اچ تی سی 11 یا اچ تی سی اوشن انتظار ضد آب بودن دارند که ظاهراً استاندارد IP57 روی آن فیکس شده است و خبری هم از جک هدفون روی آن نخواهد بود.

اچ تی سی اوشن پردازنده اسنپ دراگون 835 را با 4 گیگ رم و حداقل 32 گیگ حافظه داخلی خواهیم داشت که پیروزی‌های گوگل پیکسل و نیز امکانات جدید برای واقعیت مجازی HTC Vive را روی آن خواهیم یافت.

نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD و یو اس بی تایپ سی از دیگر حدس‌هایی است که می‌توان درباره مدل اوشن داشت.

اما مدل اولترا یا U Ultra باید همان اوشن نوت باشد که در سایز 6 اینچی و با مشخصات مشابه اوشن مستر (پرچم‌دار  2017 معادل اچ تی سی 11) باشد. اما مدل اوشن پلی باید نسخه کوچک‌تر و ازلحاظ فنی سبک‌تر و درنتیجه ارزان‌تر از پرچم‌دار باشد تا کاربران ارزان خَر بتوانند از آن استفاده کنند.

در بخش دوربین نیز باشد شاهد دوربین بکاررفته در گوگل پیکسل باید باشیم.

کمپانی تایوانی برنامه‌ریزی کرده است تا قبل از گلکسی اس 8 و شاید تا زمان کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا /MWC پرچم‌دار 2017 خود را رونمایی کند که بدین ترتیب تاریخ قبل از 26 فوریه را می‌توان برای آن در نظر گرفت.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سه گوشی اچ‌تی‌سی از سری اوشن ۲۰۱۷ را بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..