تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا زمان شارژ باتری ایرپادها طولانی است؟

زمان شارژ باتری ایرپادهای اپل که این روزها مخاطبان زیادی را جذب خود کردند دغدغه اصلی کاربران شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی است طراحی ایرپادهای اپل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ایرپادهای بی سیم نقاط مثبت بسیاری را به همراه دارند که میتوان به شارژ و استفاده بیش از 5 ساعت از ایرپادها اشاره کرد. با توجه به ظرفیت کم باتری ایرپادها، زمان شارژ مجدد آن ها طولانی است. این باتری ها حدود 80 برابر کوچکتر از باتری های آیفون 7 هستند که مدت زمان برای شارژ کامل آن تنها فقط 7 دقیقه کوتاه تر از شارژ آیفون های جدید هستند.

نکته قابل تامل اینجاست که سرعت شارژ شدن باتری های لیتیوم یون ارتباط مستقیمی با حجم آنها دارند؛ به گونه ای که هر چه قدر حجم باتری ها بیشتر باشد با سرعت بیشتری شارژ می شوند.

دلیل این موضوع به ابعاد الکترودهای به کار رفته در باتری ها بر می گردد. اندازه باتری ها هر چه قدر کوچک باشد الکترودهای آن نیز کوچکتر هستند و این اندازه الکترودها به معنی کاهش تماس آن ها با الکترولیت و کاهش تولید انرژی الکتریکی است.

گفتنی است؛ شرکت سامسونگ هم ایرپادهای خود را قرار است برای مدل گوشی های سری گلگسی اس 8 طراحی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا زمان شارژ باتری ایرپادها طولانی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..