تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | قاتل شهروندان اراکی را شناسایی کنید/ احیای یکی از مقتولان

عکس | قاتل شهروندان اراکی را شناسایی کنید/ احیای یکی از مقتولان

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضایی مجوز انتشار عکس قاتل فراری به نام «عباس صحرایی» صادر شده است.

وی با درخواست از شهروندان در خصوص شناسایی وی افزود: در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه قاتل مراتب از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام شود.

صبح امروز در حادثه تیراندازی در شهر اراک 5 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند که دو نفر در تحقیقات پلیس دستگیر و قاتل "عباس صحرایی" از صحنه قتل متواری شده است.

احیای یکی از مقتولان حادثه تیراندازی اراک

تعداد کشته های حادثه تیراندازی اراک با احیای یکی از مقتولان به پنج نفر کاهش یافت.

حسینی طاهری دادستان اراک گفت: بحمدلله یکی از مقتولان حادثه تیراندازی صبح امروز (چهارشنبه) که در ابتدا جزو کشته شدگان معرفی شده بود، پس از انجام عملیات پزشکی احیا و گرچه حال وی وخیم گزارش شده، اما در قید حیات است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | قاتل شهروندان اراکی را شناسایی کنید/ احیای یکی از مقتولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..