تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداران حرفه‌ای در تفرش دستگیر شدند

به گزارش افکارنیوز،

سردار کیومرث عزیزی با اشاره به دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در تفرش اظهار داشت: در آذرماه امسال، پرونده‌ای به پلیس آگاهی شهرستان تفرش ارجاع شد که مستندات و بررسی‌های مقدماتی کاراگاهان، حاکی از کلاهبرداری گسترده متهمان در آن بود.

وی افزود: ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که روزی متهمان پرونده مذکور که دو خانم سالمند هستند به دلیل اختلافات ملکی با یکی از اهالی شهرستان تفرش درگیر و با حضور بهنگام مأموران در محل نزاع در راستای حل مشکل خود ابتدا به کلانتری و پس از تشکیل پرونده قضایی مربوطه به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، مشخص شد که این دو خانم مدتی با فریب دادن مردم با حضور در مراسم مذهبی مختلف، اظهار می‌کردند که مالک شرکت و موسسه‌ای هستند که در زمینه خرید و فروش سکه و زعفران فعالیت داشته و سود حاصل از آن را در راستای خرید لوازم خانگی برای افراد نیازمند هزینه می‌کنند.

سردار عزیزی بیان کرد: یکی از روش‌های حرفه‌ای متهمان برای فریب شهروندان به این صورت بود که سعی می‌کردند اعتماد افرادی را که پول بیشتری به آنها می‌دادند با پرداخت سود زیاد در کمترین مدت و دادن وعده‌های دروغین، به سود خود جلب کنند.

وی عنوان کرد: با استعلام‌های انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس مشخص شد که هیچ سابقه‌ای از ثبت شرکت توسط متهمان پرونده در سامانه ثبت شرکت‌ها موجود نبوده و به هیچ عنوان چنین شرکتی موجودیت خارجی ندارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی تعدادی از مالباختگان در روند رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: در روند تحقیقات با شناسایی 22 نفر از مالباختگان از سوی پلیس، مشخص شد که متهمان مذکور مبلغ 15 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده‌اند.

سردار عزیزی اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود بیان داشتند که با سوءاستفاده از احساسات خیرخواهانه مردم و حضور در مراسم مختلف، تحت عنوان یک شرکت فعال در امر خرید و فروش سکه و زعفران، مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداران حرفه‌ای در تفرش دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..