تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد ترامپ در آستانه تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین افراد در آمریکا +عکس

داماد ترامپ به یکی از قدرتمندترین افراد در آمریکا تبدیل می‌شود.

داماد ترامپ

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل در گزارشی با معرفی جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور منتخب آمریکا به عنوان نوه  یکی از بازماندگان هولوکاست نوشت وی در آستانه تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین افراد در آمریکا قرار دارد.

داماد ترامپ

در این گزارش آمده است: جارد کوشنر -داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا- و مشاور ویژه آتی او به سبب تأثیری که بر ترامپ دارد به یکی از قدرتمندترین افراد در این کشور تبدیل خواهد شد.

او که روز سه شنبه تولد سی و شش سالگی خود را جشن گرفت، از نوه های بازماندگان هولوکاست است که با دختر بزرگ دونالد ترامپ ازدواج کرده است  و به سبب تلاش های خستگی ناپذیرش در پشت صحنه برای پیروزی شوک آور پدر همسرش اعتباری برای خود دست و پا کرده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه آتی آمریکا کوشنر را «یک دارایی فوق العاده و یک مشاور قابل اعتماد» توصیف کرد که بخش جدایی ناپذیر تیم داخلی او را تشکیل می دهد.

کوشنر در سال 2009 با ایوانکا دختر بزرگ ترامپ ازدواج کرد. این زوج سه فرزند دارند.

کوشنر از خانواده یهودی از نیوجرسی است که پیشتر به سیاستمداران دموکرات کمک می کردند، پس از آن که پدر خانم جمهوریخواهش از او در مقابل اتهامات مرتبط با نژادپرستی و یهودی ستیزی حمایت کرد، رویکرد خود را تغییر داد.

او به نشریه فوربز گفت: «افراد حاضر در دنیای سیاست تلاش می کنند شما را بر اساس مسائل موجود در بخش های مختلفی جای دهند.»

در حالی که ترامپ میل شدیدی به تبلیغ و ایجاد جنجال دارد، اما کوشنر در رسانه های اجتماعی سکوت اختیار کرده است و تنها با لبخندی بر لب در عکس های خانوادگی حضور می یابد. ایوانکا ترامپ قبل از برگزاری مراسم ازدواجش با کوشنر یهودی شد.

اما در پشت صحنه، نفوذ کوشنر بسیار زیاد است.

گفته می شود او در تصمیمات شخصی ترامپ از قبیل انتخاب یک حامی شهرک سازی های یهودی نشین به عنوان سفیر آمریکا در اسرائیل نقش مهم ایفا کرد.

ترامپ سال گذشته گفت کوشنر -که گفته می شود بنیاد زیر نظر خانواده اش به روند شهرک سازی ها کمک مالی می کنند- به اندازه ای با استعداد است که می تواند «به برقراری صلح در خاورمیانه» کمک کند.

همچنین روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد به مقامات کاخ سفید گفته شده است که موضوعات مرتبط با سیاست خارجی دونالد ترامپ باید از طریق کوشنر رتق و فتق شوند.

نشریه فوربز تخمین می زند دارایی او به همراه والدین و برادرش درمجموع یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار است.

شرکت های کوشنر تحت هدایت او معاملاتی به ارزش چهارده میلیارد دلار امضا کردند.

وکیل کوشنر گفت او به عنوان مدیر اجرایی شرکت های کوشنراستعفا خواهد داد.

پیش بینی می شود پس از برگزاری مراسم تحلیف، او با رینس پریبوس، رئیس کارکنان کاخ سفید و همچنی استیو بانون، کارشناس ارشد راهبردی از نزدیک همکاری کند.

روزنامه تایمز گزارش داد او قصد دارد درباره موضوعات مرتبط با خاورمیانه و اسرائیل همکاری و برای ایجاد شراکت دولت با بخش خصوصی و هماهنگی در زمینه موضوعات مرتبط با تجارت آزاد تلاش کند.


باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

درباره داماد یهودی دونالد ترامپ بیشتر بدانید! + عکس

داماد و مغز متفکر ترامپ با داس به کاخ سفید رفت! +عکس

اعلام اسامی تیم ترامپ برای انتقال قدرت در کاخ سفید/ دختر و 2 پسر و داماد ترامپ در تیم انتقال قدرت! + تصاویر

آیا ترامپ واقعا شبیه احمدی‌نژاد است؟!! + عکس

ترامپ در یک فیلم هالیوودی! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد ترامپ در آستانه تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین افراد در آمریکا +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..