تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش و بش حاج‌ قاسم سلیمانی با داماد آیت‌الله سیستانی

خوش و بش فرمانده سپاه قدس با حجت الاسلام شهرستانی از حاشیه‌های مراسم ترحیم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بود.

مراسم ترحیم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح روز چهارشنبه بیست و دوم دیماه با حضور رهبر معظم انقلاب و مسئولین کشوری و لشکری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

خوش و بش حاج‌ قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس با حجت الاسلام شهرستانی نماینده و داماد آیت‌الله سیستانی از حاشیه‌های این مراسم بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش و بش حاج‌ قاسم سلیمانی با داماد آیت‌الله سیستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..