تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:پولشویی تهیه‌کننده شهرزاد را رد می کنم

نماینده مردم همدان در گفتگو با آفتاب با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها درباره موضوع تهیه کننده سریال شهرزاد و صندوق فرهنگیان عوام فریبی می کنند، گفت: برخی از رسانه‌ها مطالب منتشر شده درباره این صندوق را قبل از تایید کمیته تحقیق و تفحص باز نشر می‌دهند و از آنجا که این کار که تشویش اذهان عمومی را در پی دارد، کاملا غیرقانونی است.
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه کننده سریال شهرزاد حق قانونی دارد تا از رسانه‌هایی که به دروغ خبر “اثبات جرم وی” را بدون هیچ مستنداتی منتشر کرده‌اند، شکایت کند.
وی افزود: بنده شخصا از طریق قوه قضاییه پیگیر این خبرسازی های دروغ رسانه‌ای هستم، چراکه هنوز جرمی محرز نشده و پرونده پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان و متهمان آن همچنان در قوه‌قضاییه و کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:پولشویی تهیه‌کننده شهرزاد را رد می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..