تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساماندهی بساط گستران خیابان‌های ولی عصر و جمهوری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر حسین عساری با اشاره به مشکلات افزایش بساط گستران و سد معبر دستفروشان در ماه‌های پایانی سال؛ از مشارکت اصناف راسته‌های تجاری خیابان‌های ولی عصر(عج)، جمهوری و حافظ برای اجرای طرح انضباط شهری خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت صنوف مختلف درمحور‌های ولی‌عصر(عج)، جمهوری و حافظ که از راسته‌های تجاری مهم شهر تهران هستند و نقش سازنده اتحادیه‌ها در ساماندهی و افزایش سطح تعاملات با شهرداری؛ نشست هم‌اندیشی و مشارکت با صنوف در ناحیه یک برگزار شد که طی آن نمایندگان صنف ناشران، تجهیزات پزشکی، تولیدکنندگان وفروشندگان پوشاک، پارچه فروشان، صوتی وتصویری وگوشی همراه، اغذیه فروشان ،لوازم خانگی ،نیروی انتظامی و دبیران شورایاری حضور داشتند.

بنا بر خبر روابط عمومی شهرداری منطقه 11، به گفته عساری در این نشست مقرر شد با محوریت اداره ساماندهی و هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل؛ فضای مناسبی برای ساماندهی بساط گستران در محدوده منطقه 11 در نظر گرفته شود. همچنین طرح پارکینگ چند منظوره برای پارک خود روها و ساماندهی بساط گستران از طریق مشاوران معاونت حمل و نقل و ترافیک بررسی شده و ضمن معرفی نمایندگان اصناف؛ جلسات اختصاصی با هر صنف و نشست‌های فصلی برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساماندهی بساط گستران خیابان‌های ولی عصر و جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..