تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستبرد۲برادر به۲ هزار متر کابل برق

پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری۲ برادر سارق پرده از۶ فقره سرقت برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های برق در سطح روستاهایی بخش زبرخان و روستاهای بخش مركزی شهرستان نیشابور تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ اكبر آقابیگی افزود: بررسی های فنی كارآگاهان از صحنه های سرقت و یک سری تحقیقات میدانی حاکی از آن بود که تمامی سرقت ها توسط دو نفر با یك دستگاه خودرو پ‍ژو 405 صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با استفاده از بانك اطلاعاتی سارقان به فردی سابقه دار در یكی از شهرهای مجاور مظنون و با دریافت نیابت قضایی او را در یك اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم 27 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت بیش از 2000 متر كابل هوایی برق طی شش مرحله با برادر 19 ساله خود اعتراف كه با مشخص شدن همدست وی، دیگر متهم پرونده نیز طی یك عملیات غافلگیرانه قبل از فرار دستگیر کردند.

سرهنگ اكبر آقابیگی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می كند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك یا قطع بی موقع سیم برق سریعاً مراتب را به مركز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستبرد۲برادر به۲ هزار متر کابل برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..