تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچیان غیر مجاز در گلستان

دو شکارچی غیر مجاز در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های ترکمن و گمیشان گفت: این شکارچیان در زیستگاه های مجاور تالاب گمیشان در درون چاله ای کمین کرده و قصد شکار پرندگان مهاجر را داشتند که قبل از هر گونه اقدام دستگیر شدند.

علی بیانی افزود: از شکارچیان دو قبضه سلاح شکاری و23 فشنگ ساچمه ای کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین 8 رشته دام هوایی به طول یک هزار و 200 متر و 10 تیرک فلزی و چوبی از زیستگاه های مجاور تلاب گمیشان جمع آوری و معدوم شد.

تالاب گمیشان با وسعت بیش از 20 هزار هکتار و برخورداری از اکوسیستم ویژه مامن گونه های مختلف پرندگان بومی و مهاجر و از مناطق شکار ممنوع گلستان است.

به دلیل احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان، تا اطلاع ثانوی هرگونه شکار پرندگان مهاجر در تالاب ها و حاشیه آن ممنوع شده است.

تالاب گمیشان زیستگاه گونه های مختلف پرندگان بومی و مهاجر است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچیان غیر مجاز در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..