تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی طرح مخترع کردستانی به جشنواره بین المللی اختراعات مالزی

طرح مخترع کردستانی با عنوان نیمکت هوشمند خورشیدی به جشنواره بین المللی اختراعات مالزی راه یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات و نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و ایده های نو درمالزی از سری جشنواره های فدراسیون بین المللی اختراعات است که با حضور بیش از 45 کشور جهان، 250 نوآور و تیم های کارشناسی و داوری در 81 غرفه برگزار می شود.

آمانج مظهرپور دارنده مدال طلا و عنوان مخترع برتر سال 2015 ژنو (سویس) به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به این جشنواره دعوت شد.

امانج مظهرپور در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ازاد اسلامی واحد سنندج بعنوان هسته فناور در مرحله رشد مشغول به فعالیت است.
وی دارای اختراعاتی در زمینه مکانیزه کردن فعالیت های شهرداری با انرژی های نو وتجدید پذیر است.
این مسابقات 27 تا 29 بهمن(16 تا 18 فوریه)
امسال در مالزی برگزار می شود

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی طرح مخترع کردستانی به جشنواره بین المللی اختراعات مالزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..