تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع سنندج

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مراسم ترحیمی برای ادای دین نسبت به زحمات این مجاهد خستگی ناپذیر ، با حضور مردم و مسئولین کردستان در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار، امامان جمعه و جماعت و اقشار مردم فرهنگی و ولایت‌مدار سنندج پیش از ظهر امروز با حضور در صحن قدیم مسجد جامع این شهر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، یاد و نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشتند.

همزمان با درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان، روحانیون و علمای اهل سنت و طیف‌های مختلف جامعه، ادارات و نهادها هر کدام در قالب بیانیه‌های مختلف درگذشت این مجاهد نستوه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفتند.

تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان وسخنرانی برخی از مسوولین و امامان جمعه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با استقبال قابل توجه مردم همراه شد.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..