تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات 530 هزار تن گندم کردستان به 12 استان کشور

مدیر کل شرکت غله کردستان از صادرات 530 هزار تن گندم از کردستان به 12 استان کشور در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جمال صالحی گفت: در سال زراعی گذشته با برداشت 980 هزار تن گندم از مزارع استان 856 هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود: مجوز سه میلیون تن گندم معمولی و مشتقات آن نیز از طریق بورس کالا صادر شد که فرصت مناسبی برای کارخانه های آردسازی و سایر تجار است تا از طریق بورس کالا اقدام کنند.

وی مصرف سالانه گندم استان را 180 هزار تن اعلام کرد و گفت: روزانه 500 تن گندم در استان مصرف می شود که میزان مصرف ماهانه 15 هزار تن است.

وی ادامه داد: ظرفیت ذخیره سازی استاندارد در سیلو های فلزی استاندارد در استان کردستان 402 هزار تن است.

استان کردستان با 553هزار هکتار اراضی زیر کشت محصول گندم جایگاه سوم کشوری رابه خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات 530 هزار تن گندم کردستان به 12 استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..