تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در قزوین

ساعت: 13:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003831

رییس پلیس آگاهی استان از کشف کشف کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز  در حین گشت‌زنی در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک وخودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد ۱۵۲ جفت کفش خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به ارزش ۱۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق مکشوفه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

کشف ۱۱هزار لیترسوخت قاچاق در آبگرم

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شیکه توزیع مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت ماموران انتظامی بخش آبگرم از حمل مقادیری سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون ایسوز از طریق منابع مردمی مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علائم هشدار دهنده و اسقرار در محور آوج به قزوین در خیایان اصلی آبگرم کامیون را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج افزود : ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۱ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع مجاز کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به ارزش ۱۳۲ میلیون ریالی  سوخت قاچاق کشف شده تصریح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و سوخت تحویل شرکت نفت و متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..