تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری بره سر ۴۰۰میلیون تومان بدهی دارد

ساعت: 13:34 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003854

شهردار بره سر ساخت ساختمان شهرداری با پیشرفت ۸۰درصدی را از پروژه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: شهرداری بره سر برای ساخت این ساختمان بدهی ۴۰۰ میلیونی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل حبیبی در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار کرد: شهرداری بره سر از سال ۸۲ تاسیس شده و از شهرهای جوان شهرستان به شمار می آید که در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی، با بیان اینکه شهرداری بره سر با کمبود منابع مالی روبروست، ادامه داد: شهرداری بره سر در جه ۲ است و بودجه اختصاصی به این شهرداری نیز بر همین مبنا می باشد.

شهردار بره سر با بیان اعتبارات تخصیص یافته در دو بخش جاری و عمرانی هزینه می شود، بیان نمود: به دلیل تحریم ها با مشکلاتی در بودجه عمرانی مواجه شدیم.

حبیبی افزود: شهرداری بره سر سال گذشته تنها ۵۵میلیون تومان اعتبار عمرانی داشت اما با تلاش مضاعف توانستیم خدماتی به شهر ارائه دهیم.

شهردار خبره سر، ساخت ساختمان شهرداری با زیربنای ۷۵۰ را از پروژه های در دست اجرای شهرداری عنوان کرد و گفت: این ساختمان هم اکنون ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری بره سر برای ساخت ساختمان شهرداری ۴۰۰میلیون تومان بدهی دارد از مسئولین شهرستانی و استانی استمداد طلبید.

این مسؤول ادامه داد: گازرسانی از نیازهای مردم این شهر بود اما اجرای پروژه به زیر ساختهای شهری آسیب جدی وارد کرد و تنها ۵۵میلیون تومان به عنوان خسارت به شهرداری پرداخت شد و افزود برای جبران این خرابی ها روکش آسفالت خیابان های اصلی انجام گرفته و کوچه ها در دستور کار است.

حبیبی با بیان اینکه مردم بره سر در زمینه کمی و کیفی آب شرب با مشکل جدی مواجه اند، بیان داشت: موقع بارندگی آب شرب شهر بره سر گل آلود می شود.

وی تسریع در روند رسیدگی به آبرسانی و اتصال شهر بره سر به شبکه آبرسانی جدید را از مسئولین امر خواستار شد.

شهردار بره سر از قطعی مکرر تلفن ثابت و همراه در بره سر گلایه کرد و گفت: در برخی مواقع تلفن از ۲۴تا ۴۸ ساعت با قطعی مواجه است.

حبیبی با بیان اینکه قطعی مکرر برق به لوازم خانگی مردم آسیب زده است خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری بره سر ۴۰۰میلیون تومان بدهی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..