تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط کوهنورد لهستانی از ارتفاعات دماوند/ حال عمومی کوهنورد مساعد است

ساعت: 13:33 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003684

یک کوهنورد لهستانی پس از صعود به قله دماوند، هنگام بازگشت در ارتفاعات بالای پناهگاه بارگاه سوم به دلیل نامعلومی سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، بنا به گزارش انجمن پزشکی کوهستان ایران، یک کوهنورد لهستانی در قالب تیمی چهار نفره پس از صعود به قله دماوند، هنگام بازگشت در ارتفاعات بالای پناهگاه بارگاه سوم به دلیل نامعلومی سقوط کرد و دچار ضربدیدگی مچ پای راست شد.

گفتنی است این کوهنورد بلافاصله با کمک همنوردان خود به بارگاه سوم منتقل و وقوع این حادثه به بخش جست‌وجو و نجات فدراسیون، امداد و نجات کوهستان هلال احمر و مسؤول قرارگاه پلور اطلاع داده شد.

بنا بر این گزارش در ابتدا تصمیم به پرواز هلی‌کوپتر امداد جهت انتقال مصدوم گرفته شد اما با توجه به شرایط پرواز ممنوع در تهران به دلیل مراسم تشییع جنازه و همچنین هوای نامساعد بارگاه سوم، بارش برف و متغیر بودن هوا، انتقال با هلی کوپتر امداد لغو شد.

در پایان یک تیم از امدادگران کوهستان هلال احمر جهت انتقال مصدوم به بارگاه سوم اعزام شد و در آنجا نیز با توجه به شرایط غیراورژانسی مصدوم و حمایت‌های خوب یک تیم سه نفره از کوهنوردان اصفهان، انتقال کوهنورد حادثه دیده به امروز موکول شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط کوهنورد لهستانی از ارتفاعات دماوند/ حال عمومی کوهنورد مساعد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..