تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌آوری ۶ معتاد متجاهر در شهرستان گرمه

ساعت: 13:46 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003374

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از اجرای طرح پاکسازی معتادان متجاهر و ولگرد دز این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، سرهنگ حدادیان فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.

وی  اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف جمع‌آوری معتادان پرخطر و متجاهر به‌منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ محمد حدادیان تصریح کرد: طی اجرای این طرح که با چهار اکیپ اجرا شد تعداد 6 معتاد متجاهر و خطرناک جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی و مقداری مواد مخدر سنتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه بابیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌آوری ۶ معتاد متجاهر در شهرستان گرمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..