تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده سارقان داخل خودرو با ۶۹۶ میلیون ریال سرقت تحویل مراجع قضائی شد

پرونده سارقان داخل خودرو با ۶۹۶ میلیون ریال سرقت تحویل مراجع قضائی شد

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، سرهنگ ستار خسروي اظهار داشت: در پي وصول شکاياتي مبني بر سرقت از داخل خودرو در محدوده پايگاه شرق پليس آگاهي رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ خسروي افزود:کارآگاهان تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز و دو سارق حرفه اي را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در تحقيقات صورت گرفته متهمان به 696 ميليون ريال سرقت از داخل خودرو همشهريان در حوزه شرق شهر اصفهان اعتراف كردند.

وي افزود : متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

رئيس پليس آگاهي استان به همشهريان توصيه كرد: هنگامي که براي بازديد فني يا پنچرگيري از خودرو خارج مي شويد،درب هاي خودرو را قفل و وسايل شخصي (کيف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي در معرض ديد نگذاريد.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده سارقان داخل خودرو با ۶۹۶ میلیون ریال سرقت تحویل مراجع قضائی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..