تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید فیلم کوتاه 'چشم خدا' د

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا محمد نقابی کارگردان فیلم 'چشم خدا' گفت: داستان این فیلم در مورد دو نوازنده دوره گرد است که بین آنها درگیری به وجود می آید و با تاثیرپذیری از قرآن و آیه 3 سوره انعام تحولی در وجود آنان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: بانو شمس، حاج عباس محمدی، علی رضایی، محمدرضا محمدی، پاشا رحمانی بازیگران فیلم چشم خدا هستند.
نقابی با بیان این نکته که آوا صاحبان منشی صحنه و فاطمه جمالی دستیار منشی صحنه فیلم هستند، اظهار کرد: محمدرضا اکبری، حسین قنبری، رضا زنگانه تصویربرداران و بانو شمس گریم و رضا زنگانه صدابرداری این فیلم را برعهده داشتند.
وی از محمدجواد شکی به عنوان دستیار صدا و امیرحسین چورلی به عنوان مدیر تدارکات یاد کرد و افزود: حسین مظفری روابط عمومی، نازگل رخش افکن، عاطفه سعادتی جامه دار و بهنام همتی و مهدی صاحبان عوامل اجرایی این فیلم هستند.
به گفته وی؛ این فیلم با همکاری انجمن سینمایی حلقه وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد تولید شده است.
7333/1648
** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید فیلم کوتاه 'چشم خدا' د»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..