تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به وزارت کار

در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم صورت گرفت؛

نمایندگان بر اساس مصوبه‌ای صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را از سازمان تامین اجتماعی به وزارت کار و امور اجتماعی انتقال دادند.

انتقال صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به وزارت کار

بر این اساس ماده 13 لایحه مذکور به شرح زیر است؛

ماده13 – 

ج- سازمان تامین اجتماعی موظف در طول برنامه هم‌سان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران را به ترتیب زیر انجام دهد:

1- همسان‌سازی حقوق بازنشستگی حسب نسبت اولین مستمری دریافتی با سقف پرداختی در زمان برقراری مستقری به طوری که مستمری هیچ بازنشسته‌ای کمتر از نسبت فوق‌الذکر نباشد. 2- ترمیم حداقل پرداختی بازنشستگان تا پایان سال دوم اجرای برنامه به میزان حداقل حقوق بازنشستگان کشوری.

تبصره – مستمری بازنشستگان کمتر از 30 روز به تناسب ترمیم خواهد شد.

د- وزارت نیرو به نمایندگی مطابق بودجه سنواتی از دولت مکلف است تمامی کارکنان حاکمیتی شاغل در پست‌های فشار قوی با اولویت کارورهای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق با عنایت به تخصص و حاکمیتی بودن شغل از حیث حقوق و مزایا و سایر امتیازات با کارکنان رسمی و پیمانی یکسان نماید.

ه- موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با کلیه وظایف، اختیارات، تعهدات و دارایی‌ها – از جمله اموال منقول و غیر منقول، سهام، امتیازات، موجودی، اسناد و اوراق با حفظ هویت مستقل به وزارت کار و امور اجتماعی انتقال می‌یابد. حداکثر طی مدت سه سال، کلیه تعهدات حال و آتی صندوق به میزانی که بر اساس مطالعات محاسبه‌ بیمه‌ای برای تعیین ارزش فعلی تعهدات آتی اکچوئری که حداکثر ظرف مدت سه ماه به تایید سازمان حسابرسی می‌رسد و مورد تایید سازمان قرار می‌گیرد با منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم‌الشرکه، اموال شرکت‌ها، امتیازات، حقوق بهره‌برداری از معادن و حقوق مالی دولت و سایر منابع حسب مورد از طریق سازمان خصوصی‌سازی و خزانه‌داری کل پرداخت خواهد شد میزان واگذاری‌ها هر ساله در بودجه‌های سالانه پایدار خواهد گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به وزارت کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..