تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش بی سروصدا به ایران برگشت

تاریخ نشر : چهارشنبه 22 دی 1395 مشاهده : 80 سایر اخبار ورزشی RSS

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته به ایران بازگشت.

کی‌روش در ایران

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران سرانجام شب گذشته ساعت ۲۲ از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشت.
این اتفاق در حالی رخ داد که کی‌روش بعد از اختلافات پیش آمده با برانکو، سرمربی تیم ملی ترجیح داده بود به همراه تیم ملی به ایران نیاید.
تیم ملی ایران بعد از سپری کردن اردوی پرحاشیه امارات شنبه هفته جاری به ایران بازگشته بود.
البته کی‌روش در پی این اختلافات تصمیم به استعفا گرفته بود که این استعفای توسط هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مخالفت مواجه شد.
قرار است به زودی کی‌روش و تاج در جلسه‌ای شرکت کرده تا درخصوص مسائل مختلف صحبت کرده و راهکارهای برون رفت از این مشکلات نیز توسط طرفین بررسی شود.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

بازتاب استعفای کیروش در رسانه اسپانیایی+عکس

توهین شدید سامان گوران به کی روش و حقیقی بعد از توهین به رحمتی +عکس

توهین کی روش به رحمتی پای مداح مشهور را هم وسط کشید

آقای کی روش دهنت را ببند و به اسطوره های ما توهین نکن!

کارلوس کی روش و همسرش “پائولا” باحجاب +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش بی سروصدا به ایران برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..