تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد5 مکان بسیار دیدنی و جالب

در این پست 5 مکان از دیدنی ترین مکان های دنیا را برای شما بینندگان عزیز معرفی نموده ایم.

1- پارک Danxia
رنگین کمان زمینی! با اینکه عکسها کاملا باور نکردنی هستند اما در حقیقت وجود دارند، بله ما هم به سختی باور میکنیم. این کوه ها بخشی از Danxia در پارک زمین شناسی Zhangye در چین هستند؛ لایه های ماسه و سنگ با رنگهای مختلف و مواد معدنی متفاوت بیش از 24 میلیون سال با هم فشرده شده اند و بصورت صفحات تکنوتیکی در آمده و انسانها را غرق در تماشای خود کرده اند.

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

5 مکانی که دیدنی

این کوه ها بخشی از Danxia در پارک زمین شناسی Zhangye در چین هستند

 
2- معادن متروکه
بله شما هم به طور قطع باور دارید که این معادن وجود ندارند، این عکس ها از اعماق زمین و در معادن رها شده در زیر یکاترینبورگ روسیه گرفته شده اند. لایه های کارنالیت (یک ماده معدنی مورد استفاده در کود) در دیواره های تونل، سبب تولید این شاهکار رنگارنگ طبیعی شده است . در واقع میتوان گفت یک نسخه قنات از کوههای موجود در چین می باشد.

بخش کوچکی از این معادن برای عموم مردم قابل بازدید می باشد و بخش عظیمی توسط دولت بسته شده است. عکس های زیر توسط Mishainik از این مناطق بسته شده می باشد که بوسیله مجوز رسمی از طرف دولت روسیه گرفته شده است.

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفرکرد

این عکس ها از اعماق زمین و در معادن رها شده در زیر یکاترینبورگ روسیه گرفته شده اند

 
3- غار یخی کامچاتکا
این غار یخ حقیقی؛ در شبه جزیره کامچاتکا در روسیه واقع شده است. تونل تقریبا یک کیلومتری با یک چشمه آب گرم در حال جریان و یخهایی شبیه دوران یخبندان در کناره ها از آتشفشان Mutnovsky که در نزدیکی همینجاست تشکیل شده است.

 از آنجا که یخچال های طبیعی در آتشفشان کامچاتکا در سال های اخیر در حال ذوب شدن هستند، سقف این غار در حال حاضر بسیار نازک است که موجب شده نور خورشید به این غار یخی نفوذ کرده و چنین صحنه های زیبایی را بوجود بیاورد.

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

5 مکان دیدنی که حتما باید به آنجا سفرکرد

این غار یخ حقیقی؛ در شبه جزیره کامچاتکا در روسیه واقع شده است

 
4-زمین های گل لاله
درهم آمیختگی گسترده ای از رنگ های رنگارنگ در مزارع گل لاله هلند از آسمان به نظر میرسد که یک کودک نوپای غول آسایی یک جعبه مداد رنگی فوق العاده بزرگی دارد.

گل های آبی، صورتی، قرمز و زردی که توسط کشاورزان هلندی پرورش داده میشوند تا در گل فروشیها و سوپرمارکت های سراسر جهان به فروش برسند؛ فصل کاشت و پرورش گل لاله از ماه مارس ( فروردین ) آغاز و تا ماه اوت ( شهریور ) در سراسر کشور انجام میگیرد، اما دیدنی ترین زمان این شگفتی در ماه آوریل ( اردیبهشت ) میباشد.

کشت پیازه گل لاله قدمتی بیشت از 400 سال در کشور هلند دارد، امروزه هلند بیش از نه میلیاد پیازه گل هر ساله تولید میکند که دو سوم آن به خارج از کشور صادر میشود. اگر این تعداد بصورت مساوی بین مردم توزیع شود تقریبا به هر نفر دو عدد گل لاله میرسد! 

5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

درهم آمیختگی گسترده ای از رنگ های رنگارنگ در مزارع گل لاله هلند از آسمان به نظر میرسد

 
5- پارک مُرده Namib-Naukluft
یک تابلوی نقاشی منحصر به فرد و رویایی و زیبا؛ کلمه ای بهتر از تابلوی نقاشی برای این منطقه از کره خاکی نمی توان یافت. مکانی زیبا که در کشور نامیبیا ( آفریقای جنوبی ) قرار دارد.

 5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد

  مکانی زیبا که در کشور نامیبیا ( آفریقای جنوبی ) قرار دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 مکانی که حتما باید به آنجا سفر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..