تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی متخلف قبل از شکار در لار

سرپرست اداره پارک ملی لار از دستگیری متخلف قبل از اقدام به شکار در حاشیه جنوبی پارک ملی لار خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست استان تهران ، فرهاد زندی 

گفت : در چند روز گذشته مأمورین یگان حفاظت این اداره مستقر در محیط بانی ایراء در حال گشت و کنترل حاشیه جنوبی پارک ملی لار به دونفر متخلف که به قصد شکار وارد منطقه شده بودند برخورد و بلافاصله نسبت به دستگیری و جلوگیری از ادامه فعالیت آنها وارد اقدام کردند.

وی افزود: این متخلفین با مشاهده مأمورین قصد فرار داشتند که در نهایت یکی از آنها متواری و محیط بانان موفق شدند یک متخلف را دستگیر کرده و از این متخلف دو قبضه اسلحه شکاری  کشف و ضبط شد.

زندی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری فرد متواری در حال انجام است،تصریح کرد: این متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی متخلف قبل از شکار در لار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..