تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش قوانین ترافیکی در مهدهای محلات تهران

آموزش چهره به چهره قوانین حمل و نقل و ترافیک با عنوان خط سفید در کلیه خانه های کودک محلات27 گانه شمال تهران درحال انجام است .

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما ،  سیاوشی مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه  یک تهران  گفت:  این آموزش ها با هدف بالابردن سطح آگاهی و فرهنگ کودکان ،جهت  برخورد صحیح با رفتارهای ترافیکی و قوانین حمل و نقل و ترافیک  اجرا می شود و تا کنون توانسته در کلیه خانه های کودک برای کودکان مفید واقع شود و مورد استقبال آنها قرار گیرد.

وی افزود : آموزش ها از فروردین ماه سال جاری آغاز و مطابق دستورالعمل اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با عناوینی چون عبور مرور از خیابان، آموزش رنگ های چراغ راهنمایی و رانندگی، آموزش رفتارهای ترافیکی ،آموزش قانون بستن کمربند قبل از رانندگی ،آموزش چگونگی عبور از عرض خیابان ، آموزش عبور  اتومبیل ها فقط در بین خطوط ترسیم شده در خیابان ها و...در غالب نمایش ، نقاشی ، بازی ، کاردستی ،مسابقه و... در حال انجام است . 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش قوانین ترافیکی در مهدهای محلات تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..