تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح رتبه بندی رستوران ها در طرقبه و شاندیز

مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز از اجرای طرح رتبه بندی و اعطای سیب سلامت به رستوران های فعال در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح رتبه بندی رستوران ها در طرقبه و شاندیزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ صحی زاده گفت: اعطای سیب سلامت به واحدهایی تعلق می‌گیرد که بر اساس ارزیابی بازرسان بهداشتی امتیاز ۷۰ تا ۱۰۰ را کسب کرده باشند که نمره۹۰ تا ۱۰۰ رتبه سه سیب سلامت، دو سیب به رتبه ۸۰ تا 89 و رتبه یک سیب به واحدهایی که نمره ۷۰ تا ۷۹ را داشته باشند.وی افزود: چنانچه واحدی در ارزیابی محیطی نمره کمتر از ۷۰ داشته باشد به وی فرصت داده می‌شود تا ساماندهی لازم را انجام و به نشان سیب سلامت برسند در غیر این صورت آن واحد تعطیل می شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز افزود: هدف اصلی رساندن واحدهای صنفی غذایی به رتبه نهایی ایمنی است واجرای این طرح موجب می‌شود تا وضعیت بهداشتی واحد‌های صنفی غذایی ارتقاء یابند و در نتیجه غذابا کیفیت بهتر دراختیار مردم قرار گیرد. صحی زاده گفت: از جمله شاخص‌های اعطای سیب رعایت اصول بهداشتی در محیط و تهیه مواد غذایی، استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده، نصب تلفن رسیدگی به شکایات بهداشتی در معرض دید مشتریان، اطلاع رسانی از ممنوعیت استعمال دخانیات و نصب جعبه کمک‌های اولیه و غیره است. انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح رتبه بندی رستوران ها در طرقبه و شاندیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..