تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ اکران‌های عمار در شهرستان بناب / عمار هم‌آیند جهاد فرهنگی است

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1395/10/22 شناسه خبر: 1003557

مسئول اکران های جشنواره فیلم عمار در بناب گفت: از دانش آموزان و دانشجویان تا طلاب و دبیران با اکران های عمار در بناب همراه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در توضیح وضعیت اکران های جشنواره فیلم عمار در شهرستان بناب، اظهار کرد: اکران های عمار مورد استقبال اقشار مختلف شهرستان بناب از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و دبیران قرار گرفته است.

وی افزود: معمولا فیلم های منتخب همراه با برنامه های جنبی در مراکزی چون مساجد، پایگاه های بسیج، حوزه علمیه و امثال آن به اکران در می آیند.

مسئول اکران های جشنواره فیلم عمار در بناب "بانوان مقاومت" و "شهدای مدافع حرم" را دو محوریت اصلی هفتمین دوره جشنواره عمار عنوان کرد و گفت: در محورهای فوق فیلم های متعددی اکران و برنامه های جنبی چون دیدار با خانواده های شهدا انجام شده است هرچند که حماسه 9 دی و مساله ی فتنه 88 بیشترین غلبه را در موضوعیت فیلم های اکران شده، داشته است.

وی تاکید کرد: "من مدیر جلسه هستم" و "میم مثل مسجد، آ مثل آتش" از جمله فیلم هایی بود که اکران آن ها با استقبال خوب مردم بناب همراه بود.

عراقی در پایان با اشاره به همایندی جهاد فرهنگی با جشنواره مردمی عمار، گفت: عمار رویکردی نو در عرصه ی فرهنگی و هنری است که به موجب آن اقدامات فرهنگی هنرمندان انقلابی به مناطق و شهرستان ها منتقل می شود که بطبع آثار سازنده ی موثری خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ اکران‌های عمار در شهرستان بناب / عمار هم‌آیند جهاد فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..