تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوست ندارم «متهمین دایره بیستم» در جایی غیر از فجر اکران شود

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حسام اسلامی می‌گوید تمایل ندارم فیلمم بجز جشنواره فجر جای دیگری نمایش داده شود.

دوست ندارم حسام اسلامی مسنندساز و کارگردان «متهمین دایره بیستم» از نقطه قوت این اثر در جذب مخاطب به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولین نکته مهم این فیلم فیلمبرداری در طول شش سال است که هر موضوعی نمی طلبد این مدت زمان برای آن صرف شود و در بسیاری از موارد شرایط تولید اجازه نمی‌دهد. وی افزود: این فیلم در مورد چند نوجوان بزهکار است که در سفر، زندگی و حتی زندان کنارشان بودم. شاید این اثر به لحاظ تکنیکی و فیلمبرداری ویژگی های خاصی نداشته باشد اما به جهت همراهی و نزدیکی به سوژه کاملا جلب توجه خواهد کرد و قابل تامل خواهد بود.

این کارگردان عنوان کرد:حرف اصلی فیلم من در مورد آدم‌هایی است که زندگی پر ریسکی را تجربه می‌کنند و درگیر جرم می‌شوند.

این مستند ساز اظهار داشت:سال 89 که فیلمبرداری شروع شد، به دنبال ساخت فیلمی در مورد کودکان کار بودم. در این میان با NGO جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان آشنا شدم که در آنجا با مدیریت شخصی به نام عمو علی مسیر فیلم اساسا تغییر داده شد تا من به شناخت عمیق‌تری نسبت به این بچه ها برسم. در نهایت به جای سنین 10 تا 12 ساله، سراغ 16 تا 17 ساله رفم. کسانی که بچه های کار نبودند و بزهکار شده بودند.

اسلامی خاطرنشان کرد: خوشحالم و دوست دارم بگویم این فیلم را علی رغم اینکه سالها برای آن وقت گذاشتم اما به دلیل حریم شخصی این آدم ها که به من اجازه ورود دادند، تمایل ندارم هیچ جای دیگری بجز جشنواره فیلم فجر نمایش دهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوست ندارم «متهمین دایره بیستم» در جایی غیر از فجر اکران شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..