نمونه سوالات ایین نامه راهنمایی و رانندگی

تنظیم سریع و موثر فشار خون در خانه

اگر تمایل دارید فشار خون بدن تان را در منزل کاهش دهید و با روش های کنترل و تنظیم آن آشنا شوید پیشنهادات جالب و مفیدی برایتان داریم. برخی خوراکی های ساده کمک زیادی به مبتلایان به پرفشار خون می کنند و آن ها را از عوارض اختلالات مربوط به فشار خون در امان نگه می دارند. در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

۱- مصرف ترشی را کاهش دهید. در صورت تمایل می توانید از ترشی های کم نمک خانگی استفاده کنید. ۲- لبنیات کم چرب می تواند به کنترل و پیشگیری از فشار خون کمک کند. در میان لبنیات دوغ دارای نمک زیادی است و بهتر است از دوغ های کم نمک خانگی استفاده کرد. ۳- از مصرف نوشابه های گازدار حاوی اسید فسفریک بپرهیزید. ۴- روزانه به مدت ۲۰ دقیقه ورزش کنید. ۵- از  مشروبات الکلی و دخانیات دوری کنید. ۶- استفاده  از سبزی ها و میوه های تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. ۷- وزن خود را در رنج نرمال حفظ کنید. ۸- نوشیدن ۲ لیوان آب پرتقال در روز می تواند فشار خون را به میزان قابل توجهی پایین بیاورد. کانال اخبار آشپزباشی
- اخبــار مهم راجب فروریختن ساختــمان پلاسکــو تهران+تعداد زخمی ها

پیشنهاد میشه بخونید : برای نمایش تمام مطالب مرتبط با عنوان «تنظیم سریع و موثر فشار خون در خانه» اینجا کلیک کنید.

شفاف سازی:
خبر فوق در سایت منتشر شده و صرفا در این سایت باز نشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

اخبار برگزیده

پربازدیدهای 24 ساعت گذشته