تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در اجلاس بین المجالس اسلامی در مورد چالش های کشورهای اسلامی تصمیمات مهم اتخاذ شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی روز چهارشنبه پس از دیدار ایساکا سیدیبه رییس مجلس مالی در نشست خبری مشترک، روابط ایران با کشور مالی را خوب و دوستانه توصیف کرد که از گذشته این مناسبات وجود داشته است.
وی افزود: نگاه دو کشور نسبت به مسائل مهم منطقه و بویژه مبارزه با تروریسم بسیار نزدیک است.
رییس مجلس با بیان این که کشور مالی از کشورهای مهم آفریقا است که همیشه مورد توجه ایران بوده است، تصریح کرد: در مذاکرات امروز در مورد گسترش روابط اقتصادی با کشور مالی بحث های خوبی داشتیم.
لاریجانی با تاکید بر این که ایران علاقه‌مند به افزایش سطح روابط تجاری با مالی است، اظهار داشت: ایران و مالی تحلیل مشترکی از بحران های در کشورهای اسلامی دارند مبنی بر این که این بحران ها باعث شده موضوع فلسطین که مساله اصلی جهان اسلام است تحت الشعاع قرار گیرد.
وی با یادآوری این که ما از برگزاری کنفرانس آتی بین المجالس اسلامی در مالی خوشحال هستیم، اظهار امیدواری کرد که این کنفرانس موفق باشد و در زمینه چالش های کشورهای اسلامی تصمیمات مهم اتخاذ شود.
وی در ادامه سفر رییس مجلس مالی به ایران را سفری مهم دانست و اظهار داشت: امیدواریم این سفر نقطه عطفی در بالا بردن سطح روابط دو کشور باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از رییس مجلس مالی به دلیل آن که در ایام سوگواری به ایران آمده و رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته‌اند، تشکر می کنم.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**9121 ** 1336 خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در اجلاس بین المجالس اسلامی در مورد چالش های کشورهای اسلامی تصمیمات مهم اتخاذ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..