تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و نظام بود

آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحوم آیت الله رفسنجانی یکی از یاوران واقعی حضرت امام (ره) در جریان شکل گیری انقلاب چه قبل و چه پس از آن بودند و حضوری موثر و تاثیرگذار در تمام فراز و نشیب ها داشتند.
وی افزود: پس از حضرت امام (ره) نیز ایشان در رکاب رهبری به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته و خدمتگزاری خود را به اثبات رساند و به همین دلیل پس از درگذشتشان همه مردم و مسوولان از وی به نیکی یاد می کردند.
آیت الله علما، همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت الله رفسنجانی گفت: در این پیام از جملات و واژه هایی استفاده شد که معظم له پیش از آن هرگز آن تعبیرات را به کار نبرده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پربرکتشان خود را در خدمت نظام، انقلاب و اسلام می دانست و کمتر کسی است که با این سوابق درخشان بتواند سال های متمادی موقعیت خود را در نزد مردم حفظ کند.
وی همچنین به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و اظهار کرد: این حضور آگاهانه در واقع بیانگر وفاداری مردم به نظام و انقلاب و رهبری است و نشان داد که مردم به خدمتگزاران واقعی نظام احترام می گذارند.
آیت الله علما در پایان گفت: غربی ها باید بدانند مردم فهیم کشور وقتی پای انقلاب و نظام به میان می آید با تمام وجود از آن دفاع و حراست می کنند که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی این موضوع به خوبی مشاهده شد.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی به علت عارضه قلبی در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
آگاهی از آخرین اخبار ایران و استان کرمانشاه در کانال ایرنا کرمانشاه در تلگرام:
@irnakermansha
https://telegram.me/irnakermansha

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و نظام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..