تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکائو جایگزین کویت در جام ملت‌های آسیا 2019

کد خبر: ۴۵۹۲۷۶

۳۲۶  بازدید

مهلت فدراسیون فوتبال کویت برای رفع مشکل تعلیق امروز تمام شد و تیم‌ملی کویت از حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ محروم گشت.

خبرگزاری فارس: مهلت فدراسیون فوتبال کویت برای حل مشکل رفع تعلیقش رسما امروز تمام شد و در نتیجه تیم‌ملی کویت از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 امارات محروم شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته رسما نامه‌ای را به فدراسیون کویت فرستاده بود و تا تاریخ 11 ژانویه(22 دی ماه) به آنها فرصت داد تا مشکل دخالت دولت در فدراسیون را حل کنند در غیر این صورت تیم ملی کویت از حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2019 محروم خواهد شد و ماکائو جایگزین کویت در این مسابقات می‌شود.

مهلت کویت امروز به اتمام رسید و در نتیجه تیم‌ملی کویت از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 محروم شد و تیم ملی ماکائو جایگزین کویت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکائو جایگزین کویت در جام ملت‌های آسیا 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..