تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ دندان شکن آیت الله هاشمی به مسئول سعودی حین بازدید از باغ فدک + فیلم

دوست عزیز متاسفانه این فیلم با کیفیت خوب نبود، میتوانید کیفیت خوب آن را در سایت های دیگر ببینید. اصل مطلب این بوده که همراه مرحوم رفسنجانی هی میگفته از این آب نخورید، لجن زار شده و برای سلامتی ضرر داره حتی محافظ مرحوم رفسنجانی هم از ایشون میخواد که آب رو نخوره ولی آقای رفسنجانی میگه : مگه میشه آب چشمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را نخورد، آقای رفسنجانی در خصوص باغ و چشمه فدک و همچنین قبرستان شریف بقیع خیلی زحمت کشیدند و انشا الله صاحبان آنها هم دستگیر ایشان خواهند شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ دندان شکن آیت الله هاشمی به مسئول سعودی حین بازدید از باغ فدک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..