تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موج سرما در اروپا تلفات داد/ ۶۱ نفر تاکنون جان داده‌اند/ اسکان پناهند‌ه‌ها در برخی‌ از هتل‌ها

موج سرما در اروپا تلفات داد/ ۶۱ نفر تاکنون جان داده‌اند/ اسکان پناهند‌ه‌ها در برخی‌ از هتل‌ها

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: موج سرما در کشورهای اروپایی به کشته شدن دست‌کم ۶۱ تن منجر شده که بیشتر قربانیان از لهستان بوده‌اند.

موج سرما در بخش‌های وسیعی از اروپا و به تعلیق در آمدن رفت و آمد در دومین مجرای آبی طولانی در این قاره مشکلاتی را به‌خصوص برای مهاجران، بی خانمان‌ها و افراد مسن بوجود آورده است. پلیس رومانی، کرواسی و صربستان رفت و آمد در رود دانوب را به حالت تعلیق در آورده‌اند.

در بیشتر کشورهای اروپایی از جمله صربستان، مقدونیه، آلبانی و یونان تعدادی بی خانمان بر اثر سرما جان خود را از دست داده‌اند. مقامات داخلی مقدونیه از افراد بی خانمان درخواست کرده‌اند برای حفظ جان خود به پناهگاه‌ها و مدارس محلی پناه ببرند.

به گزارش روزنامه گاردین، در یونان نیز به دنبال موج اعتراضات موسسات خیریه، ۲۵۰ پناهنده از چادرهای مستقر در کمپ‌ها به اتاق‌های خالی در ساختمان هتل‌ها منتقل شدند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موج سرما در اروپا تلفات داد/ ۶۱ نفر تاکنون جان داده‌اند/ اسکان پناهند‌ه‌ها در برخی‌ از هتل‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..