تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییاتی از تیراندازی مرگبار در اراک/ ۵ کشته و ۴ مجروح

جزییاتی از تیراندازی مرگبار در اراک/ ۵ کشته و ۴ مجروح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند.

سردار عزیزی گفت: در این تیراندازی پنج نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله در تحقیقات اولیه، هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله‌ها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بعد از مدت زمان کوتاهی یکی از قاتلین دستگیر شد و برنامه ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.

سردار عزیزی درباره علت قتل گفت: فرد قاتل مجرم سابقه‌دار است و اخیرا از زندان آزاد شده و به کمک برادرش برنامه ریزی قتل‌ها را انجام داده است.

وی گفت: انگیزه قتل به قصد انتقام جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

روایت دادستان اراک

میزان نوشت:  دادستان عمومی و انقلاب اراک از وقوع تیراندازی و قتل پنج نفر از اعضای دو خانواده در اراک خبر داد و گفت: امروز پنج نفر از اعضای 2 خانواده را در اراک که از قبل اختلافاتی با آن‌ها داشته در خیابان سی متری کوی علی ابن ابیطالب (ع) به قتل رساند.

فرشید طاهری از تشکیل پرونده برای رسیدگی به این مهم خبر داد و گفت: دادستانی با جدیت پیگیر کار است، هویت قاتل کاملا مشخص است و درصدد دستگیری وی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب اراک در پایان گفت: انگیزه قتل انتقامجویی شخصی است و قاتل سابقه معاونت در قتل را نیز داشته است.

‌۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییاتی از تیراندازی مرگبار در اراک/ ۵ کشته و ۴ مجروح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..