تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم قطعی برای ارتش لازم الاجراست

محسنی اژه ای تاکید کرد: اگر حکم قطعی شده باشد حتی برای ارتش هم لازم الاجراست.

به گزارش شمانیوز: سخنگوی قوه قضائیه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه " پیرو سوال چند هفته پیش این جریده مبنی بر ورود ارتش به مکان خصوصی به دلیل اختلافات شخصی، می خواستم بپرسم، با توجه به اینکه بازپرس دادسرای نظامی حکم رفع ممانعت و وصل گاز و برق و آب را صادر کرده است متاسفانه هنوز این حکم توسط ارتش اجرا نشده است و موجب دشواری و مضیقه 200 جوان را فراهم آورده است، آیا احکام قضایی برای همه مراجع از جمله ارتش لازم الاجراست؟" گفت:بله، اگر حکم قطعی شده باشد حتی برای ارتش هم لازم الاجراست.

منبع:پارسینه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم قطعی برای ارتش لازم الاجراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..