تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستين هواپیمای جدید ایرباس پنجشنبه وارد مهرآباد می شود

نخستین هواپیمای جدید #ایرباس (مدل 321 A) ساعت 1430 روز پنجشنبه این هفته (23 دی ماه) در #فرودگاه #مهرآباد تهران بر زمین می نشیند.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: این هواپیمای ایرباس، دیروز پس از انجام تست های فنی از فرودگاه هامبورگ آلمان عازم فرودگاه تولوز فرانسه شد.

طبق برنامه، این هواپیما با هدایت خلبانان ایرانی روز پنجشنبه از فرودگاه تولوز فرانسه عازم تهران می شود و راس ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه در فرودگاه مهرآباد بر زمین می نشیند.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در آیینی که به همین منظور در آشیانه مهندسی و تعمیرات ایران ایر برگزار می شود، برخی مسوولان لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که از این هواپیمای 190 نفره در مسیرهای داخلی مورد استفاده خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستين هواپیمای جدید ایرباس پنجشنبه وارد مهرآباد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..