تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری یکی از 2 قاتل در عملیات ضربتی پلیس/ انتقام‌جویی انگیزه وقوع تیراندازی خونین در اراک بوده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار کیومرث عزیزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه خونین در اراک اظهار داشت: صبح امروز گزارشی از تیراندازی‌هایی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به‌سمت ساکنان کرده‌اند.

عزیزی تصریح کرد: در این تیراندازی پنج نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله در تحقیقات اولیه هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی قاتلان در یکی از محله‌ها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بعد از مدت زمانی کوتاهی یکی از قاتلان دستگیر شد و برنامه‌ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.

عزیزی در مورد علت قتل بیان داشت که فرد قاتل مجرم سابقه‌دار است که اخیراً از زندان آزاد شده است و به‌کمک برادرش برنامه‌ریزی قتل‌ها را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه قتل به‌قصد انتقام‌جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم پیش از این در ساعات اولیه امروز صبح، خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گزارشی میدانی از وقوع این جنایت خونین در اراک خبر داده بود.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری یکی از 2 قاتل در عملیات ضربتی پلیس/ انتقام‌جویی انگیزه وقوع تیراندازی خونین در اراک بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..