تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درختکاری دو هزار هکتار زمین های کمربند سبز مشهد

مدیر نظارت بر امور پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: دو هزار هکتار از زمین های محدوده کمربند سبز این کلانشهر درختکاری شده است.

درختکاری دو هزار هکتار زمین های کمربند سبز مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی یعقوبی افزود: تاکنون درختکاری در هزار و 900 هکتار از کمربند سبز جنوبی و 100 هکتار از کمربند سبز شمالی مشهد در محدوده کشف رود صورت گرفته و 200 هزار اصله درخت نیز تا پایان سال 1396 کاشته می شود.
وی گفت: تا پایان امسال نیز 250هکتار از کمربند سبز مشهد درختکاری خواهد شد که در این راستا سه دفترچه پیمان هر یک با اعتبار 40 میلیارد ریال برای کاشت 200 هزار اصله درخت در کمربند سبز تهیه و قرارداد 2 مورد نهایی شده و آخرین قرارداد نیز در مرحله مناقصه است.
مدیر نظارت بر امور پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد به سه هزار و 500 هکتار فضای سبز این شهر نیز اشاره  کرد و افزو: سالانه برای نگهداری این میزان فضای سبز هزار و 300 میلیارد ریال هزینه می شود.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درختکاری دو هزار هکتار زمین های کمربند سبز مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..